WooCommerce on monipuolinen, käyttäjäystävällinen ja räätälöitävissä oleva WordPress-laajennos, joka sopii erinomaisesti pienen tai keskisuuren yrityksen verkkokauppa-alustaksi. Autamme yritystäsi perustamaan ammattimaisen, tyylikkään ja yrityksesi brändiin istuvan WooCommerce-verkkokaupan, jota voit hallita helposti suoraan WordPress-verkkosivustosi hallinnasta.
Olitpa sitten vasta aloittava pieni yritys tai isompi yritys, joka kaipaa verkkokaupan uudelleensuunnittelua, meillä on asiantuntemusta ja kokemusta auttaa yritystäsi luomaan WooCommerce-verkkokaupan, joka auttaa yritystäsi menestymään.
Miksi alkaa verkkokauppiaaksi?
Oletko harkinnut verkkokaupan perustamista ja tuotteiden tai palveluiden myymistä netissä?
Verkkokaupan avulla saavutat potentiaaliset asiakkaasi laajemmin – jopa maailmanlaajuisesti. Verkkokaupalla ei ole maantieteellisiä esteitä.
Verkkokaupassa on pienemmät kustannukset kuin fyysisen myymälän ylläpitämisessä. Lisäksi verkkokauppa on asiakkaidesi käytettävissä 24/7 millä tahansa laitteella.
Monet verkkokaupan osa-alueet, kuten varastonhallinta ja tilausten täyttäminen voidaan automatisoida verkkokauppaohjelmistossa. Se säästää aikaa ja lisää myynnin tehokkuutta.
Verkkokaupan avulla voit kerätä enemmän tietoa asiakkaidesi ostokäyttäytymisestä ja mieltymyksistä. Näiden tietojen avulla voit kehittää verkkokauppakokemusta edelleen ja tarjota kohdistettuja kampanjoita.
Verkkokauppa on helposti skaalattavissa ylös tai alas kysynnän mukaan. Lisäksi verkkomarkkinointi on edullisempaa kuin perinteiset mainonnan muodot.
Oikean verkkokauppa-alustan valinta
Oikean verkkokauppa-alustan valitseminen on ratkaisevan tärkeää verkkoliiketoimintasi menestyksen kannalta. Saatavilla on monia erilaisia alustoja, joista jokaisella on omat hyvät ja huonot puolensa. Suosittuja vaihtoehtoja ovat esimerkiksi Shopify, Magento ja WooCommerce.
Verkkokauppa-alustaa valittaessa kannattaa kiinnittää huomiota ainakin näihin asiohin:
Skaalautuvuus. Verkkokauppa-alustan on hyvä kyetä käsittelemään yrityksen nykyisiä ja tulevia tarpeita tuotemäärien, asiakasmäärien ja myyntimäärien osalta.
Maksujen käsittely. Verkkokauppa-alustan tulee mahdollistaa halutut maksutavat, kuten luottokortit, PayPal ja mahdollisesti myös digitaaliset lompakot.
Toimitus- ja verolaskelmat. Verkkokauppa-alustan tulisi kyetä laskemaan ja veloittamaan toimituskulut ja verot automaattisesti.
Mobiilioptimointi. Suurin osa verkko-ostoksista tehdään mobiililaitteilla, joten valittavan verkkokauppa-alustan tulee olla mobiiliystävällinen ja optimoitu myös pienemmille näytöille.
Ulkoasun räätälöitävyys. Verkkokauppa-alustan tulee mahdollistaa ulkoasumuutokset helposti vastaamaan yrityksen brändiä.
Hakukoneoptimointi (SEO) ja markkinointi. Verkkokauppa-alustan tulee sisältää integroidut SEO-ominaisuudet sekä integraatiot eri markkinointityökaluihin, kuten sähköpostimarkkinointiin ja sosiaaliseen mediaan.
Tietoturva. Verkkokauppa-alustalla tulee olla vahvat suojausominaisuudet arkaluonteisten asiakastietojen suojaamiseksi ja petosten estämiseksi.
Tuki ja resurssit. Verkkokauppa-alustalla tulee olla luotettava tukitiimi ja laaja valikoima resursseja, kuten hyvä dokumentaatio ja tutoriaaleja, jotka helpottavat alustan käyttöä.
Integraatiot. Verkkokauppa-alustan tulee tukea integrointia olemassa oleviin työkaluihin, kuten kirjanpito-ohjelmistoon, varastonhallintaan tai CRM:ään työn tehostamiseksi.
Loppujen lopuksi paras verkkokauppa-alusta riippuu yrityksesi tarpeista ja tavoitteista.
Suunnittelemme WooCommerce-verkkokauppoja
Web-suunnittelu Pokis on rovaniemeläinen digitoimisto, joka suunnittelee WooCommerce-verkkokauppoja pienille ja keskisuurille yrityksille.
WooCommerce on ilmainen avoimen lähdekoodin verkkokauppalaajennos WordPress-julkaisujärjestelmälle.
WooCommercen avulla kuka tahansa voi perustaa verkkokaupan ja hallita tuotteita, maksuja sekä toimitus- ja veroasetuksia helposti suoraan WordPressin hallinnasta.
WooCommerce tukee Suomessa yleisesti käytettäviä maksutapoja ja se voidaan integroida moniin maksuyhdyskäytäviin, varastonhallintajärjestelmiin ja toimituspalveluntarjoajiin.
Käyttäjäystävällisen käyttöliittymän ja joustavuuden ansiosta WooCommerce on suosittu valinta pienille ja keskisuurille yrityksille, jotka haluavat myydä tuotteitaan verkossa.
WooCommercen etuja:
- Avointa lähdekoodia ja hyvin muokattavissa
- Integroituu saumattomasti WordPressin kanssa
- Kustannustehokas ratkaisu pk-yrityksille
- Laaja valikoima lisäosia ja laajennoksia
- Aktiivinen kehittäjien ja käyttäjien yhteisö tuen saamiseen ja vianmääritykseen
- Sopii sekä fyysisten että digitaalisten tuotteiden myyntiin
WooCommercen huonoja puolia:
- Rajallinen skaalautuvuus suurille myyntimäärille
- Edellyttää itseisännöityä verkkosivustoa ja teknisiä perustietoja
- Rajoitetut ulkoasulliset mahdollisuudet joihinkin muihin alustoihin verrattuna
- Rajoitetut ominaisuudet ja toiminnallisuudet joihinkin muihin alustoihin verrattuna
WooCommerce vs. muut verkkokauppa-alustat:
- Alhaiset perustamiskustannukset ja juoksevat kulut
- Täydellinen omistus ja kontrolli verkkokauppaan ja asiakastietoihin
- Joustavuus lisätä uusia toimintoja WordPress-laajennoksilla
- SEO-ystävällinen alusta
- Voidaan integroida muihin alustoihin ja työkaluihin
WooCommerce-verkkokaupan hinta
WooCommerce-verkkokaupan perustamisen kustannukset riippuvat paljon yrityksen tarpeista ja toiveista.
Tässä joitain tärkeitä WooCommerce-verkkokaupan kustannuksista, jotka on otettava huomioon:
- Hosting. Tarvitset WooCommerce-verkkokaupallesi webhotellin, jonka kustannukset riippuvat isännöinnin tyypistä (jaettu, VPS, dedikoitu) ja resursseista.
- Verkkotunnus. Tarvitset WooCommerce-verkkokaupallesi verkkotunnuksen eli domainin (.fi, .com, .net jne.), joka maksaa muutaman kymmenen euroa vuodessa.
- SSL-sertifikaatti. Tarvitset WooCommerce-verkkokaupallesi SSL-sertifikaatin, joista on sekä maksullisia että maksuttomia vaihtoehtoja.
- Ulkoasu. Tarvitset WooCommerce-verkkokaupallesi ulkoasun, jonka voit hankkia ostamalla premium-teeman tai palkkaamalla kehittäjän luomaan täysin räätälöidyn teeman.
- Maksuyhdyskäytävä. Tarvitset WooCommerce-verkkokauppaasi maksujärjestelmän, kuten Checkout, Klarna, PayPal tai Paytrail, joilla on sekä maksuttomia että kuukausimaksullisia tilausmalleja.
- Toimitustavat. Tarvitset WooCommerce-verkkokauppaasi maksutavat, kuten Posti tai Shipit, jotka voivat olla maksullisia.
- Muut lisäosat ja laajennokset. Saatat joutua hankkimaan maksullisia lisäosia lisätäksesi WooCommerce-verkkokauppaasi tiettyjä toiminnallisuuksia.
WooCommerce-verkkokaupan perustamiskustannukset vaihtelevat ja siksi on tärkeää pyrkiä arvioimaan kustannuksia etukäteen suhteessa yrityksen tavoitteisiin ja tarpeisiin.
Autamme WooCommerce-verkkokaupan perustamisessa
WooCommerce on joustava ja tehokas verkkokauppa-alusta, jonka avulla pienet ja keskisuuret yritykset voivat aloittaa tuotteiden ja palveluiden myymisen verkossa. Yrityksemme voi auttaa näitä yrityksiä pääsemään alkuun.
Saat meiltä apua monenlaisiin WooCommerceen liittyvissä asioissa:
- WooCommerce-verkkokauppa-alustan käyttöönotto ja konfigurointi
- WooCommerce-lisäosien ja -laajennosten asennus, mukaan lukien maksuyhdyskäytävät ja toimitustavat
- WooCommerce-ulkoasun suunnittelu, kustomointi ja räätälöinti yrityksen brändiä vastaavaksi
- WooCommerce-verkkokaupan hakukoneoptimointi ja sisällöntuotanto, ml. tuotekuvaukset, meta-kuvaukset ja avainsanatutkimus
- WooCommerce-verkkokaupan suorituskyvyn parantaminen
- WooCommerce-verkkokaupan hosting-palvelun valitseminen
WooCommerce-verkkokaupan suunnittelu alkaen 2 190 €+alv. Pyydä tarjous jo tänään!